TIRAMISÚ DE MADUIXES I NABIUS


 Estic gandula ho sé!
Cada vegada em costa més escriure. I encara hi ha una cosa més greu... Cada vegada m'hi poso menys als fogons per elaborar dolços. Oh my God!!

Això no vol dir que abandoni el bloc. Mai he escrit pels lectors, sempre ho he fet com a mesura d'ordre. Em resulta molt pràctic tenir totes les receptes ben endreçades de forma digital.
No es perden, no s'embruten i no ocupen espai... Tot són avantatges!

Poc m'importa si tinc pocs lectors i un bon grapat de visites diàries. Ho faig principalment per mi.
Ara bé, m'agraden les floretes com a tothom... Així que si sou dels que de tant en tant us deixeu caure per aquí i perdeu uns minuts en llegir-me, em fareu feliç, això és un fet innegable!

Bé, deixem-nos de xerrameca i anem al tema... Abans que arribi el fred, us porto unes postres fàcils, sense cocció i alhora ben bones. Us animeu a tastar-les?

Ingredients pel suc de fruita:
3 maduixes
1/4 de taronja
1/8 de llimona
1 cullerada de sucre glass

Preparació:
Passar totes les fruites per la liquadora i després afegir el sucre i barrejar-ho bé fins que es dissolgui. Reservar.


Ingredients pel tiramisú:
100 g de maduixes netes i trossejades
100 g de nabius
250 g de mascarpone
4 galetes tipus digestives
5 ml d'extracte de vainilla
2 cullerades de sucre glass
2 cullerades de llet

Preparació:
Trossejar les galetes. Reservar.
Barrejar el mascarpone amb el sucre, la vainilla i la llet fins a obtenir una massa homogènia. Reservar.

Muntatge:
Repartir els trossos de galeta en el fons dels quatre gots. Repartir el suc de fruita sobre la base de galeta i deixar-ho uns minuts fins que veieu que gairebé les galetes han absorbit tot el líquid.
Repartir una capa de crema per sobre i abocar-hi per sobre una tercera part dels daus de maduixa i els nabius. Tornar a posar la resta de crema i acabar de repartir la fruita en forma de decoració.
Reservar a la nevera fins al moment de servir.



Comentaris

Entrades populars