IDEES PER NADAL II (Galetes per decorar l'arbre)


Aquesta idea em rondava pel cap des de fa anys... Fins i tot abans de ser aficionada a la rebosteria.
Sempre he trobat bonics, càlids i molt personals els arbres de Nadal decorats amb galetes.
Enguany he sigut previsora i he calculat bé el temps. Així doncs les tinc enllestides per tal de muntar el nostre arbre durant aquest cap de setmana... Per fi tindrem un arbre ben dolç!!

Per la decoració de casa sóc molt "delicadeta i toca nassos" No m'agrada barrejar ni massa motius, ni massa colors... La qual cosa m'ha fet decantar només per dos models i alhora també només dos colors.

Una estrella que un cop feta la trobo molt bonica... decorada amb glassa de color blanc i unes perles platejades.
L'altra, un cor decorat amb una tècnica que em moria per provar... Fondant elàstic.
Tenyit amb colorant vermell.
He vist creacions amb aquesta mena de puntes que són més que espectaculars! El resultat és molt vistos i jo he quedat molt contenta. M'ha semblat fàcil!! 


Crec que hi ha dos procediments... Un tipus de glasa i un fondant elàstics. Jo he fet servir la segona opció. Es treballa molt bé i seca super ràpid. En qüestió de minuts et fabriques una punta per utilitzar sobre pastissos, cupcakes o galetes com he fet jo.
Aquest cop l'he enganxat amb confitura perquè les galetes no porten cap capa de base. Si utilitzeu glasa o fondant per crear una base, podeu enganxar la punta utilitzant un pinzell mullat amb aigua.

Si finalment us animeu i voleu fer com jo i decorar el vostre arbre de Nadal amb galetes, recordeu que heu de fer un forat a les galetes abans de coure-les al forn.
Jo utilitzo una canyeta. És una bona mida!


Aquí teniu la recepta de la glassa amb clares d'ou. Important: si voleu tenir les galetes molts dies a l'arbre, no podeu fer-les amb aquesta recepta. Haureu d'utilitzar clares pasteuritzades o albúmina en pols que és el que faig servir jo des de fa un temps.

Comentaris

Entrades populars