AMANIDA DE LLENTIES AMB ALVOCAT I TOMAQUET


Feia molt de temps que no publicava el que jo anomeno "distracció salada".

De cara al bon temps, m'agrada buscar àpats ràpids, saborosos i a ser possible que aportin frescor.
A casa, el plat estrella a l'estiu és l'amanida. I tot i que és lleig que jo mateixa digui que sóc experta, faig unes amanides que podrien ser mereixedores de guanyar un concurs! Però això ja és un altre tema... 

M'agraden tant, que sovint busco idees al Pinterest o al IG per anar variant tant com puc. 
La recepta que us presento avui, l'he fet de tant en tant dençà que li vaig veure a Judit (dra.cookinghealthy) al seu feed d'Instagram. Si encara no la coneixeu, us animo a donar una ullada al seu perfil perquè és un compte molt interessant.

Vinga, ja no xerro més i us explico el procediment, que veureu que no pot ser més senzill perquè no s'ha de cuinar res!!

Ingredients per 4 persones:
1 pot (400 g.) de llenties cuites de qualitat 
També podeu optar per coure vosaltres mateixos les llenties
2 alvocats
2 tomàquets mitjans (varietat monterosa, cor de bou o similar)

Per amanir:
Prepararem una vinagreta amb
oli d'oliva verge 
Reducció de vinagre 
pebre
sal 

Muntatge de l'amanida:
Abocar les llenties a un colador gran i passar per sota l'aixeta. Deixar escórrer mentre tallen els alvocats i els tomàquets que prèviament haurem netejat. Reservar.

Per servir, utilitzarem un cèrcol d'emplatar.
Posarem una primera capa de llenties, la segona serà d'alvocat i l'última de tomaquet.
Retirem l'aro i passem a amanir al gust amb la vinagreta que haurem preparat.

Ben fàcil, oi? I boníssima!!



Comentaris

Entrades populars