GALETES DECORADES II

LA GLASA

Si heu arribat fins aquesta entrada, ja teniu les galetes fetes i voleu anar més enllà. Les voleu decorar!

Com en gairebé tot en aquesta vida, la glasa també es pot fer de diferents maneres. Jo només he provat una i és amb la que m'he quedat. La comoditat dels ingredients que podem trobar a la cuina de casa la fa ideal.

Ingredients:
1 clara d'ou a temperatura ambient (jo la compro pasteuritzada)
200 grs. de sucre glass (no serveix el normal)
6-8 gotes de llimona
aroma al gust (opcional)
Tints de diferents colors en gel (opcional)

Preparació:
Batre la clara amb la meitat del sucre que haurem passat pel sedàs prèviament fins que estigui ben i ben barrejat. No hem d'escatimar estona!!
Un cop ben barrejat, afegir les gotes de llimona, l'aroma i la resta de sucre i tornar a batre fins que tinguem una barreja consistent.
Ja tenim la glasa a punt per tenyir.


Com decorar les galetes?
Per donar un aspecte més professional haurem de fer servir mànigues i "boquillas". 


Tot i així, no és indispensable i sempre podem tirar d'una paperina casolana, feta amb una paper net o una bossa amb un petit forat a la punta. Us asseguro que funciona igual... l'última opció l'he fet servir jo un parell de vegades!


Us deixo l'enllaç a la recepta de la massa per si us animeu a fer-ne.


Comentaris

  1. Prenc nota. Em vas aconsellar fer la glassa més espessa, així evitaré les gotes. Saps si es poden fer servir xeringues? Tinc un taller de galetes amb gairebé 20 nens i nenes i allò serà Corea!

    ResponElimina
  2. Jo crec que la xeringa és difícil de controlar... forat massa gran i té poca capacitat. Omplir-les pot ser una missió imposible!
    Unes bossetes poden ser ideals, podeu fer els forats al vostre gust. Més grans o més petits en funció de l'espessor i traça de cada nen. Omplir-les no és gens complicat i tot plegat serà més net!!
    Ja diràs que tal l'experiència que tinc curiositat...

    ResponElimina
  3. Doncs provaré amb bossetes, faré un assaig general amb les dimonietes de casa, no fos cas que tingui la desgràcia davant del públic més exigent del món! Gràcies pels consells :-)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars