UN CÀSTING, UNA GINGERBREAD HOUSE I UNA PLANTILLA PER DESCARREGAR


Una vegada hi havia un càsting per un programa de televisió... Un dedicat al món de la rebosteria, que ben aviat veurem a les nostres pantalles televisives.

I aquí una servidora, envaïda per una bogeria momentània, envià fotos, qüestionaris, fins i tot un vídeo elaborant unes postres. Sí, sí, jo davant la càmera explicant un pas a pas. I us haig de dir que vaig quedar d'allò més professional. Fins i tot semblava que ho hagués fet tota la vida!!

Passats uns dies em confirmen una plaça entre els 500 seleccionats per anar a Madrid a provar sort. Wooow! Quina pujada d'ego!!


Doncs vinga, maleta i caminet...
Amb ganes, il·lusió i unes postres que m'identifiquin. (una gingerbread house que em fa jugar amb el menjar i em recorda el meu vincle amb les manualitats)

Tot un matí de nervis i rodatges d'exterior i tal i tal. A última hora del matí arriba el moment decisiu, ens reparteixen els famosos numerets que t'has de col·locar al pit i el meu resulta ser el número 1. 

Per l'amor de Déu!! 
Jo i les meves postres, així en fred i sense temps, allà davant, amb prop de dues-centes persones dins d'una sala plena de càmeres. Sent per primera vegada a la meva vida el centre d'atenció. Uff! Quins nervis!!
No havia estat mai a cap càsting, però sembla ser que tots són per l'estil. T'ho jugues tot en tres minuts. Jo els vaig tenir i vaig ser capaç de resoldre molt bé la situació. Malgrat tot, vaig rebre la patadeta al cul!!!! 


Sabeu què?
Segur que a hores d'ara, "el jefe jefazo" ja ha fet fora al noi que em va entrevistar perquè no va ser capaç de veure el diamant en brut que tenia al davant. 

Ara ja, un cop he tornat a la rutina habitual, us ensenyo la meva obra d'art i de passada us adjunto la plantilla que vaig utilitzar per elaborar-la. Ja us avanço que no és una bona opció per ser seleccionat a un càsting, però segur que si ho és per un aniversari infantil, no creieu?

 





Aquesta és la recepta que faig servir sempre que faig una casa de galetes. És força resistent i permet manipular-la sense gaire perill de trencar-se!

Comentaris

Entrades populars